LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 30, 2011

Kecewa Lagi Nak Masuk Rumah

Semalam try call lagi pemaju. Seperti diduga


Maaf puan. Kita tak dapat CF lagi. Tapi kita akan usahakan sebelum puasa


Kecewa lagi. Kata hari tu bulan 3. Lepas tu bulan 6. Ni janji sebelum puasa pulak. Puasa tu bulan 8 tau. Esok dah bulan 7. Sempat ke nak kasik sebelum puasa. Hadoi!!!!


Nasib baik tak beriya nak pindah sebelum raya.


Tengok kawan-kawan yang beli kendian dari kita dah masuk dah pun. Mahu tak sentap. Tengok orang bersiap-siap pindah rumah. Penat pun tak pe. Janji rumah sendiri. Puas!!!


So, siapa nak datang beraya rumah, datang rumah sewa ni je la yek.


Layannnnn...

5 comments:

azie said...

alahai sian as...tp excited nak masuk umah baru lain macam tau..semangat tu berkobar-kobar hehehe..as beli umah kat mana?

~aSFaLiZa~ said...

kak azie : tu la exited nya lebih kan. beli kat melaka la kak. huhuhu. mana lagi

mzhany said...

umm sabo beb sabo...xpe xpe ko pun tak beriya kan nk masuk, ko simpan duit dulu yer...

IbuDhira said...

betul tuh..ada masa lg utk simpan duit masuk umah..mungkin ade hikmah nye

@lfidah said...

alahai kesiannya..sabarlah...ari tue akak pun mcm as jugak..tak sabarler menunggu cf nak dpt..nak masuk rumah sendiri nie feel dia lain macam..hehehe..

yang penting raya jgn lupa dtg umah akak yea dik non...:-)