LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 28, 2011

Sos Keropok Lekor




Mamat sorang ni dah start pandai makan cecah sos keropok lekor. Gamaknya, hari tu saya pesan kat Cik Hijau sebotol sebab dia balik Terengganu. Syok pulak dia makan cecah dengan sos tu. Dah tu dah la kan. Dia cecah, then nyonyot. Cecah, nyonyot. Tak gigit pun keropoknya. Eh tapi saya tak bagi makan banyak-banyak. Lepas 4-5 kali cecah nyonyot, terus sorok kan. Kat sos tu kan ada cuka. Takut la wei perut anak muda lagi.

10 comments:

zaidah said...

sos nie memang sedap keledek goreng cicah tu pun sedap...

~aSFaLiZa~ said...

zaidah : hehhehe. ye la. benda manis kan

mzhany said...

waahaaa, adam macam buat kuah je makan

~aSFaLiZa~ said...

hany : adeh. tak larat nk layan makan benda alah ni

maszmadi said...

wallah, dah pandai makan kepok cicah sos tu.. ngikut sape la ni yerk.. hehe

fazilzura said...

sos tu ado cuke ye? wakakak daku x tau pun.. selama ni selumber je makan .. sodappppp bangat ..

kella said...

tu mesti colek tu sedap sungguh la tuu... =)

Nens Collection said...

mmg best..sy kalu balik kmpung mest beli kopok mkn atas kereta..x sempat nk tggu smpai umah..hehehe..sos mmg sdap2 blake!

IbuDhira said...

aku tak try lg kat dhira...takut dia nyonyot gak cam adam..ponek nk layan..hehe

Unknown said...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ