LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jul 11, 2012

Windmill Again

Tengah hari semalam tiba-tiba nampak lelaki hensem datang tempat kerja saya. Rupa-rupa nya lelaki hensem tu suami sendiri. Ahaks!!!


Macam terkejut la kan. Rupanya beliau nak lunch kat Windmill depan sini je dengan kawan-kawannya. Saya pun, eh nak ikut lah... Suami kata, ramai tau semua lelaki. Saya cakap ala tak pe lah.


Masuk restoren tersengeh-sengeh la saya macam kerang busuk. Malu sebenar nya. Nak tangkap gambar pun serius malu gila. Kalau kamera DSLR tak pe jugak. Ni takat kamera hp. Malu lagi.


Saya makan pun sangat bersopan. Ikut kan hati nak kekoh je tulang belulang kambing tu. Apa kan daya, saya berhadapan dengan rakan-rakan seperjuangan suami


Huhuhu.. Ok la sebelum melalut lebih jauh...Layan je la gambar secara serang hendap di bawah. Ni je yang mampu dicuri



3 comments:

Ardini Humaira said...

nyummy :D

munna said...

wah...seronok skrg ni dah boleh lunch sama suami ye

gee ryder said...

eh eh terasa nak gi windmill.
dah berzaman tak pegi huhu