LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 20, 2012

Buah Naga




Ni sesaja beli sebab nak sedap kan tekak mak. Mak sekarang susah betul nak makan. Tu sebab badan jadi lemah tak bermaya. Selalu saya akan paksa makan apa je yang ada kat rumah tu. Kena tazkirah dulu kat telinga nya. Kalau tak memang dia suka layan kan badan dia and perasaan yang tak nak makan  tu. Geram la kita ni. Karang sakit lagi susah.



So, kalau ada benda yang dia suka, saya akan beli la. Bila kita dah beli mesti dia nak tak nak kena makan jugak. Ye lah.. Mak ni jenis nak jaga hati anak-anak jugak. Anak-anak dah susah payah sediakan, dia makan jugak walau sikit.



Mak kena sihat-sihat je tau. Jangan nak fikir-fikir sangat hal dunia and anak-anak ni. 

6 comments:

Ardini Humaira said...

lama tak makan buah naga... nyumm :D

Sherwieyna Muzzawer said...

Sedapnya buah naga tu. semoga mak awak cepat sembuh..

armouris said...

terjumpa info ni, juga pasal buah naga… sharing is caring :) - Khasiat Buah Naga

Nens Collection said...

buah feberet sy ni..lmbtnye musim die..murah skit..kalo makan buah ni suka lumur kt bibir..pastu main2 mulut berdarah..haha

Lady D'yot said...

pehh..kalau simpan dlm peti ais, pastu mkn sejuk2 ni...nyam2

Myra Jay said...

Sedapnya buah naga, dah lama tak makan..
Kaler merah menggoda jiwa raga ;)