LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 12, 2012

Langsir Jahit Sendiri Dah Siap



Kan dah kata hari tu kalau dah siap nak menshow off kat sini. Baru siap sekeping dah berlagak ye.... Hahahaha!!!


Vangga u allsss. Seronok tahap nak tidur berselimutkan langisr tu tau.


Saya suka jahit langsir. Tapi saya tak suka buat kira-kira. Tak mahir lagi la nak buat kira-kira langsir ni.


Makanya semata-mata untuk sekeping langsir ini adalah ramai sifu nya. Maklom la. Kaum korga sume nya tailor. Aku je yang verangan nak jadik Elizebet Tailor.


Untuk keseluruhan, hasil tangan saya mensiapkan langsir ini hanya 70% sahaja. Jadik la yek.


Oh ye. Suami saya naik rimas tengok saya asyik tenung langsir ni atas bawah. Ditambah saya asyik tanya, cantik tak bang?


Maaf la. Jenis manusia terlebih exited cenggini la ropanya

7 comments:

maszmadi said...
This comment has been removed by the author.
maszmadi said...

wah cantik..... pandai yerk jahit langsir walau 70% jerk.. jeles nieh ngan orang yang boleh deko2 umah sendiri.. hihi

SiTi said...

hasil yg sgt2 ok....leh amik tempah lak lpas ni.....

Alin Marlini said...

mestilah terlebih excited sb hasil tangan sendiri..berbaloi-baloi...bagus...

munna said...

untunglah pandai jahit sendiri.....

gee ryder said...

boleh amik tempahan ni as...cantik!

I am Chipfida... said...

bagusnyerrrr!!! aku pnyer curtain gak tak jadik2! mesin jahit dh beli, curtain tak jahit gak! haha.. tahniah la weihh...