LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 8, 2012

Langsir

Saya budak baru belajar. Saya adalah verangan membuat langsir sendiri dengan jaya nya. Dan sekarang masih belum berjaya. Maka nya tunggu je la hasil nya baru lah boleh membuat show offfffff...


Status perkembangan langsir masih dalam perjalanan. Maklum lah. Saya ni bergerak macam siput. Terkial-kial lagi. Tunjuk sikit-sikit dulu je  la ek.


 
Siap buat garisan supaya jahitan tidak tersasar di landasan yang benar

6 comments:

Myra Jay said...

Wahhhh jahit sendiri..
Mesti lebih berpuas hati kan :)

OgysiJemariSeni said...

Semoga berjaya... Hakak tak pernah tempah langsir semua jahit sendiri...Tapi langsir lurus je la... tak kose nak berscallop bagai.

SiTi said...

gud luck...nnti dah siap jgn lupa publish ye...last pegang mesin jahit pun masa nak kwin dlu....hehehh

Kella said...

wahh.. rajin nih! kita doakan semuanya dipermudahkan hendaknya ya! shaiyook!

LYAfrina said...

ok la tu..ada gak usha nk jahit sndiri.. drp lya..mmg x reti trus..nk gna mesin jahit pon takut

Alin Marlini said...

Pandai menjahit tapi malas nak menjahit..hehehehe....