LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oct 18, 2011

Stand For Cup Cake



Suka suka suka!!! Apa yang dicari adalah telah ditemui. Saja-saja je beli untuk keperluan sendiri. Then kalau ada sedara mara terdekat nak pinjam ok jek asalkan dijaga dengan rapi,



Actly, material dia sangat lah mudah untuk rosak. Yang ni macam cardboard jek tapi agak tebal la. Sesuai la dengan harga nya RM18. Tapi gedik jugak nak membeli nya.



Saya cari yang diperbuat dari plastik or melamin. Tapi dah jumpa yang ni dulu. Grab je la. Bukan mahal sangat pun. Lain kali beli yang lain pulak.



Ala, memang la sekarang tak guna lagi. Tapi nanti-nanti adalah gunanya kan. Suka la!!! Memang terigau-igau

4 comments:

SiTi said...

cantik gak pe....

Mama Likha said...

nk pinjam boleh kkekekkee...


as, tgk kt ssf ke KK Home Deco pun ada.. rege tkdelah mahal sgt rasanya .... mahal jnji thn lama tkpe ye dok? :)

Mamamya said...

asfa...beli kat mana ni dik..??? akak pun dah lama mencari....

~aSFaLiZa~ said...

siti : haah mmg cantik

ztee : eleh mentang2 dia dh g home deko kat mitc tu ye. tak de masa la ztee nk g denu. ni pun beli secara tak sengaja. lain kali mmg nk g pung


mamamya : ni As beli kat kedai bakery la kak. kat melaka. kalau akak nk As boleh beli kan then pos kat akak. sbb benda ni senang je nak pos