LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sep 28, 2011

Tewah IOI

Semalam ke IOI la kita mencari kedai langsir yang ada. Masih lagi dalam misi pencarian langsir idaman. Huhuhu!!! Tapi yang sempat dilawati ialah Tewah sahaja. Masa betulah mencemburui kita



Menggedik di tiang keselamatan


Menggedik lagi

Seronok tak terkata sempat meng-grab segulung kain langsir berharga 2 hengget segulung. Saya punya yang bertali merah. Tali kuning itu harganya 1 hengget. Percaya? Sila lah percaya. Harga sebenar ialah semeter RM28. So, sudah selamat mendapat langsir dapur. Kau tunggu je la nanti aku jahit cantik-cantik, grand-grand langsir dapur aku

5 comments:

Mak Su said...

a aa aaaa, jangan memain tekan butang ek, teruskan mencari alngsir :P

@lfidah @dim said...

wah...misi mencari brg rumah harus diteruskan...penatkan??ish dah rasa bila time survey2 brg...

azie said...

waaahh patut la hilang tengahari smlm g IOI rupanye....sangattt murah la as...TEWAH mmg murah...dulu beli langsir kat tewah jgk masa nak pindah rumah baru

~aSFaLiZa~ said...

mak su : tu namanya gatal tgn nak main butang tu. jakun la kata kan.


kak fida : tu la kak. penat keluar masuk kedai sana sini


kak azie : eh kak jgn wat kontroversi kak. kitorg g malam. siang2 time lunch bazir myk kete je. mana sempat 1 jam nk belek kain. huhuhuhu

Unknown said...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ