LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sep 26, 2011

Grill Rumah Moden Dan Terkini



Tajuk tak agak-agak ye. Alhamdulilah. 1st step dah setel. Hall grill sudah di tahap memberansangkan. Slow-slow kayuh. Lama-lama nanti siap la kan. Dan yang pasti pilihan yang saya utama kan ialah no ukiran-ukiran. No wrought iron. Cuma color wrought iron je yang saya pilih sebab color putih juga ditolak ketepi. Maklum la. Saya bukan golongan ibu yang rajin mengemas mahu pun mengelap habuk-habuk yang terselit di celah-celah ukiran tersebut. Oh saya memang pemalas. Harap maklum. Wakakakaka

5 comments:

@lfidah @dim said...

bila pindah?as punya rumah no brp jlan bkd brp?senang2 singgahler umah akak...

~aSFaLiZa~ said...

hujung tahun pindah. kang nti As msg rumah mana. mata selalu je melilau rumah akak yg mana. selalu je lupa yg mana. kang kalau jadi As main terjah je eh. hehehehe

IbuDhira said...

yezza..satu perkara settle..mesti tak sbr nk pindahkan As..

maszmadi said...

alhamdulillah, bestnyer nak masuk rumah baru kan..

~aSFaLiZa~ said...

rini : ha tahu tak pe. menggeletik je nak pindah ni


masmadi : tu la. 1st time kan. seronok sgt