LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sep 26, 2011

Grill Rumah Moden Dan Terkini



Tajuk tak agak-agak ye. Alhamdulilah. 1st step dah setel. Hall grill sudah di tahap memberansangkan. Slow-slow kayuh. Lama-lama nanti siap la kan. Dan yang pasti pilihan yang saya utama kan ialah no ukiran-ukiran. No wrought iron. Cuma color wrought iron je yang saya pilih sebab color putih juga ditolak ketepi. Maklum la. Saya bukan golongan ibu yang rajin mengemas mahu pun mengelap habuk-habuk yang terselit di celah-celah ukiran tersebut. Oh saya memang pemalas. Harap maklum. Wakakakaka

6 comments:

@lfidah @dim said...

bila pindah?as punya rumah no brp jlan bkd brp?senang2 singgahler umah akak...

~aSFaLiZa~ said...

hujung tahun pindah. kang nti As msg rumah mana. mata selalu je melilau rumah akak yg mana. selalu je lupa yg mana. kang kalau jadi As main terjah je eh. hehehehe

IbuDhira said...

yezza..satu perkara settle..mesti tak sbr nk pindahkan As..

maszmadi said...

alhamdulillah, bestnyer nak masuk rumah baru kan..

~aSFaLiZa~ said...

rini : ha tahu tak pe. menggeletik je nak pindah ni


masmadi : tu la. 1st time kan. seronok sgt

Unknown said...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ