LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sep 26, 2011

Gemuk Tapi Putih

Semalam


Suami : Sayang janji tak nak gemuk lepas kawen


Saya : Kalau macam tu sayang stop la amik ubat perancang ni. Ubat perancang ni lah yang buat sayang gemuk tau. Dulu sebelum amik ubat perancang ni sayang kurus tau.


Suami : Eh tapi lepas sayang amik ubat perancang ni, sayang makin putih tau.



Dush!!! Ye ye je laki aku ni. Pasalnya dia dok gelak kalau anak dia tengok gambar lama saya yang hitam manis tu. Ye puan-puan, Rayyan Adam sekarang rajin bukak album lama saya nak tengok mama katanya. Lepas tu suami ejek-ejek cakap mama hitam.



Ok, gadis hitam manis ni jugak la yang abang tergila-gilakan dulu kan. Sampai kan meraung-raung ketika kekasih mu ini mahu meninggalkan mu. Oppssss....



So, moral of the stoy, tak payah beli krim pemutih mahal-mahal ye puan-puan. Mari beramai-ramai mengambil ubat perancang keluarga. 



Oh ye. Saya adalah pengguna depo (cucuk kat bontot 3 bulan sekali sejak dari Oktober 2009 hingga kini dan tidak untuk selamanya)



Entry ni bukan fakta ye, tapi hanya berdasarkan pengalaman je. Tak tahu la betul ke idak. Kang ada pulak yang percaya

No comments: