LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sep 27, 2011

Muka Perogol


Aku kalau jumpa dia kat mana-mana sure punya aku takut. Serius takut. Geli pun ada jugak. Yek yek yek. Dah la rogol anak sendiri. Lepas tu anak kau dah mengandung, kau nak korek-korek pulak yek dia punya ^&(*$#$ kau nak kasik gugur anak haram tu. Haramjadah betul la cerita ni.



Baru 3 episod, cerita Soffiya ni dah penuh dramatik. Waaa sedap la kau yek lanyak Tiz. Wakakakkaka!!!



Ok ok ok saya emo dengan dia ni. Eh tapi ok lah. Lakonan dia menjadi. Mantap. Saiko. Tatottt!!!


5 comments:

Kasut& Karipap said...

hahahahha..pakcik ni baru je buat 'comeback' belakon..dah kene cop perogol..tapi ini menunjukkan lakonan dia menjadi..wakakakaka..

*takut juga klu jumpe pakcik ni tepi jalan...

zaidah said...

tengok jugak semalam.....kesihankan ngan tiz dahlah pakwe dia kena pukul lepas tu mak dia meninggal...

~aSFaLiZa~ said...

kasutkaripap : tu la. mantap tu lakonan dia

zaidah : hehhee. drama drama semata2. kita yg emo lebih

gee ryder said...

kahkahkah...mampus dah pun perogol ni semalam.

ntah pape, lps bini mati, nak rogol lak lagi sekali...choy!!

~aSFaLiZa~ said...

gee : ahahahha kak oi. nak2 dia tikam kat kepala kan. mmg puas la hati kita yg nengok ni