LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aug 18, 2011

Kunci Rumah Dah Dapat


Alhamdulilah dengan segala rezeki yang Allah kurnia kan. Semoga segalanya berjalan dengan mudah.




Ramadhan kali ni agak berbeza sikit kot dengan sebelum ni. Macam-macam hal besar berlaku. Dan yang paling penting rasa nya ini hadiah yang paling best untuk ulangtahun perkahwinan kami.




Kunci rumah pun dah dapat. So slow-slow kita fikirkan apa yang kena buat. Sebab, kalau nak buat sekarang rasa nya tak sempat apa-apa.




Nak-nak dalam beberapa minggu ni kitorg dok berulang alik rumah mak kat Johor. Rumah mak pun ada jugak yang nak dibetul kan itu ini. Sikit je la renovate. Tapi tetap memerlukan kudrat kami untuk mengemas.




So sekali lagi syukur yang tak terhingga ke hadrat Ilahi atas segala kurniaan dan rezeki yang dipinjamkan ini. Alhamdulilah

6 comments:

fazilzura said...

besh nye dpt dpt kunci umah baru

~aSFaLiZa~ said...

zura : tu la. exited

@lfidah @dim said...

tahniah...hadiah aidilfitri...

~aSFaLiZa~ said...

alfidah : welcome kak

Mama Likha said...

alhamdulillah. ahernya masa yg ditunggu2...

~aSFaLiZa~ said...

ztee : alhamdulilah