LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 4, 2011

Tikam

Ini bapak budak kalau jumpa kotak main tikam memang dia ajar anak dia. Kecik-kecik dah diajar main tikam. Dulu dia macam ni lah gamaknya. Kalau anak ikut, memang sah sebab bapak dia.


Mula-mula cari syiling 50 sen. 2 keping dah singgit



Aim dulu nak yang mana



Last-last tak dapat. Rugi singgit. Anaknya melopong jek tak reti apa. Nasib tak mengamuk nak jugak benda tu

4 comments:

Kakzakie said...

Nasib adik tak suruh buat lagi sampai dapat bendalah dlm tong itu...

~aSFaLiZa~ said...

kakzakie : tu lah. nasib baik

Mak Su said...

hihihi.... maksu memang mengelak menate tu, makan duit

~aSFaLiZa~ said...

maksu : menate? hahahaha. kelako