LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 26, 2011

Sila Jumpa Mak Saya




Untuk entry ini 




Kepada anonymous, ini komen balas khas untuk kamu ye. Sebab saya jarang dapat komen macam ni. Terima kasih ye sebab sudi tahu pasal kehidupan saya. Ambil tahu pasal apa saya buat, ambil tahu pasal keluarga saya, ambil tahu pasal anak saya, pasal emak saya.





Cadangan kamu ni memang mulia. Tapi boleh awak hantar proposal ni dan jumpa mak saya. Pergi bagi tahu dia sendiri. Saya tak berani, sebab saya rasa dalam hal ni tak tahu la ada ke pihak yang mengalah atau yang menang. Ke, awak dah tanya sendiri dengan mak saya, yang beliau dah tak sanggup nak jaga anak saya? Dah tanya ke? Kalau belum, pergilah tanya.





Dan lagi satu, sudi ke mak saya nak jumpa awak. Sebab nya bukannya kenal pun. Setakat komen tak bagi nama, belah lah!!!! Takkan takut kot. Suami saya yang tak de blog pun boleh komen letak nama. Kot ye pun tak de blog, takkan lah tak berani nak letak nama. Takut la tu.





Sekali lagi, sila jumpa mak saya untuk cadangan ini dan pergi paksa beliau jangan jaga anak saya. PAKSA tau. Jangan cakap baik-baik. Paksa untuk tidak menjaga Rayyan Adam.





Ok peace no war

8 comments:

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

kita ade bace komen dia smlm...tkezut gak..tah pape je..

Unknown said...

nadia : tu la. kalau berani jumpa lah mak intan. pergi paksa. janji keluarga support habis cite.

Ztee_Azwanis said...

as, pengecut tu jd mak anon kan? kan ada entry dulu psl mak as yg nak jaga adam. siap nk bertumbuk ngn as heheh. tempeklah kat entry ni sekali. sebokk jer jaga kain org !

Unknown said...

ztee : ni sume nak huru hara kan hdp org je. dh la pengecut

NAZLIANA SI CUTE said...

manusia namanya diowng pandai cakap jer..pada hal tak tau ujung tanduknyer..nak hentam kromo ja ckp..kalau ana memng benggang jgk la..sabar jer la..

Unknown said...

ana : yes. org tak tahu apa masalah ibu2 mcm kita. hope biar lah org mcm ni bahagia dan cepat2 ttp mulut dia

munna said...

ANY2 NI MMG SUKA BALING BATU LEPAS TU SOROKKAN TGN....

Unknown said...

munna : penat layan org macam ni kak. berani komen tapi tak berani letak nama