LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 5, 2011

Durian Goreng New Season




Musim durian sudah tiba ye puan-puan. Walaupun demam, tapi badan saya tegar ye dengan penangan durian ni. Dari dulu sampai sekarang saya pelik orang demam sebab makan durian. Hahaha!!! Gelak jahat! Masa nak makan durain ni suami siap pesan jangan makan banyak-banyak sebab demam saya tak baik lagi. Ada aku kesah! Hahahaha!!! Gelak jahat lagi.




Berkenaan durian goreng ni, disebabkan saya berkahwin dengan peminat durian goreng, maka kita ni kan isteri mithali. Kena lah minat jugak. Bila dah minat kenalah buat hidangkan buat suami tercinta. Dan hasilnya seperti gambarajah di bawah ye.








Tapi pelik bin ajaib. Rayyan Adam ialah anak kepada peminat setia durian tegar. Mak bapak pantang jumpa durian. Tang dia tak minat pulak. Felik felik! Dia geli. Siap wek wek lagi. Ni anak sape ni. Terkenan Aina Soot kot.

4 comments:

gee ryder said...

sedap ke tu?
mcm rupa cempedak goreng je tu hehe

~aSFaLiZa~ said...

gee : sedap kak. rupa je sama. tapi rasa tak sama tau

munna said...

wah... munna pun peminat no. 1 durian... tak pernah makan lagi durian goreng... harus di cuba lepas ni....

~aSFaLiZa~ said...

munna : mesti cuba. sbb durian goreng ni sgt best