LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Feb 22, 2011

Makanan Istimewah

Ni memang kisah benar. Jumaat lepas kitorg pergi makan kat kedai Kelantan. Maybe Siam kot majoriti pekerja dia. Actly dah biasa pun makan kat sini. Baru la kali ni dok belek-belek menu yang best-best. Sudahnya laki bini bergelak sakan mengeja perkataan yang ada kat menu tu.




Makanan ISTIMEWAH




BURONG Puyuh




Ikan KEMONG





Ikan Masak STEM




Yang ni tak tahu. Masak LADRIK kot


Adeh!!! Rosak bahasa kebangsaan aku. Memang la ni kedai biasa je. Dah tu owner kitorg suspek orang Siam. Tapi macam tak best je baca benda-benda salah eja macam ni. Kalau satu dua tak pe jugak. Ni banyak pulak tu salahnya.

2 comments:

kella said...

oh my god... Asfa! huuu... cekap betul ye tangkap tu semua.... hehehe.. terkantoi diorang!hahaha.. ejaan semua salah? huhuuh.. sah tak amik BM! ;p

~aSFaLiZa~ said...

kella : tahu tak pe. tak belajar BM betul2 org ni