LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 7, 2010

Playpen, Play Yard, Safety Gates

Rayyan Adam semakin besar besar besar besar besar. Semakin hari dia dah memanjang akalnya round satu rumah. Ya saya suka dengan perkembangan anak saya. Saya juga teruja beliau semakin bijak pandai. 



Oleh yang demikian saya terlalu memerlukan perkara di bawah

 

atau
atau

Segala gambar di atas saya google. Saya juga google harganya. Mak aiiiii. Harga dia bukan main mahal. Ni bukan mahal yang main-main. Tapi mahal nak mam... Okey sila faham. Ada yang mencecah 400+++. Kalau harga segini baik beli emas. Hmmm saya juga ada jumpa harga safety gates tu dalam 100 ke 200. Okey je. Tapi semuanya SOLD!!!!



Saya ni bukan apa. Bukan nak hukum anak tak tentu pasal suruh dia duduk macam kat dalam penjara. Tapi bimbang keselamatan dia je. Ye lah... Takut kita khayal masak kat dapur. Tak tahu dia senyap-senyap pergi mana. Dah tu time nak makan. Kalau tak pegang dia kuat-kuat, nanti dia pulak exited nak tengok lauk apa yang ada.



So, motif kat sini, kot-kot ada siapa-siapa yang tahu kat mana ada jual  harga murah lagi. Then, kalau-kalau ada yang nak jual 2nd hand ke. Ye la anak dah boleh lepas dan tak nak pakai. Meh jual murah-murah kat saya





4 comments:

LiAnA said...

teringat dulu time Aqil tengah melasak.. kami pasang safety gate kat pintu dapur.. tangga pulak kami hadang dengan sofa panjang kikiki...

segala hiasan yang bahaya kami simpan kemas.. rumah betul2 macam dewan serbaguna wakaka...

Unknown said...

liana : kalau blh rumah kita kena jadi mcm padang bola

cik daisy said...

rayyan xmo duduk dlm walker ke as? at least dpt kepung/tutup ngan safety gate tang pintu dapo tu jer..
owh yer, try usha2 kat mudah.my kot ade org jual yg 2nd hand :)

Unknown said...

kak d : dia nk dok dlm walker. sama gak habis sume tempat dia langgar kak. nak ikat walker mcm kesian. mcm mak2 kita dl plak jaga kita walker ikat kat tiang. hahahha