LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 5, 2010

Semoga Hafilah Cepat Sembuh

Ofismate aka haousemate semalam kena belah perut dia sebab apendix betul ke ejaan ni? Saya yang berhati bukan kering sampai je terus mengalirkan air mata darah. Hmmmm walaupun bukan sakit kronik tapi hati saya ni sangat lah sensitif. Hahahaha...Kelakar je tengok orang sakit nangis-nangis. 


Melawat Hafilah di KPJ Kajang waktu lunch. Tak bawa apa-apa makanan atau buah tangan atau buah-buahan sebab dia bukan boleh makan pun. Kena pantang. Tu lah kau Fielah makan pedas-pedas lagi!!!


Bestnya cuti sebulan..... Entah-entah lebih....














Saya tak tahu lah perkara yang berlaku kat sekekeliling saya boleh saya jadikan pengajaran atau tak. Saya juga pemakan cili seperti Hafilah. Saya adalah pemakan pedas yang tegar. Ofismate saya sudah 2 orang dalam masa yang terdekat kena belah sebab apendix dan pemakan pedas yang tegar.



Paling mengharukan....Abang Long saya oprate apendix tahun 2008. Adik saya, Wani, oprate apendix jugak tahun 2009. Dan arwah Abang Ngah meninggal dunia tahun 2008 sebab kenser usus. Kami 7 beradik adalah pemakan pedas yang tegar. 3 dari 7 sudah ada sejarah usus. Tinggal 4 je. Kak Ana dah mula bertaubat sebab tengok kepedihan adik beradiknya yang lain. Saya???? Bila mahu melarikan diri dari cili???

3 comments:

IbuDhira said...

itulah as..sedap ooo mkn pedas2 nih..pembuka selera..boleh makan tambah2 lg..tp bila mengenangkan akibat nya yg bakal ditanggung..aku pun dh start pk byk kali kalo nk makan pedas..w/pun aku bukan dr kalangan tegar..hehe..

semoga filah cepat sembuh...aaaminnnn

~aSFaLiZa~ said...

IbuDhira : semoga kita cepat bertaubat. hahahha

cik daisy said...

take a good care pilah..