LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 19, 2010

Mana Terjah Ni???

Boleh tak tolong saya cari mana Terjah. Dah berapa minggu ni saya tunggu tapi tak de. Mana ni??? Penat tau tunggu sampai pukul 11. Dah la pagi-pagi saya penat drive. Semata-mata Terjah saya sanggup tak nak tidur awal. Mana dia pergi ni? Dak pergi tempat lain ke. Dah tukar waktu ke. Kenapa tak nak janji dengan saya betul-betul. Suami kata kalau Terjah tak de, sayang tengok Terjun je lah....

7 comments:

suamihanyisterizuki said...

dah kena ban ke terjah ni? aku pon confuse nape dah takde...

~aSFaLiZa~ said...

suamihanyisterizuki : tapi diorg tak buat apa2 salah pun

zteesyahmi said...

opsss.. awk suka tgk terjah..? huhu..
saya tk suka kiah propa yg suka gelak kuat2 tu....

Lelord said...

tu mmg trademark kiah...ms kat itm dh begitu ekekeke

~aSFaLiZa~ said...

zteesyahmi & Lelord : saya mmg suka tgk kak rock tu. ketawanya yg mahal

LiAnA said...

terjah dh kena ban katanya...

~aSFaLiZa~ said...

LiAnA : ye ke? tapi tak de khabar berita pun