LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 20, 2010

Ha Buat Apa Tu!!!



Ha buat apa tu....Oooo mama masak kat dapur curi-curi eh nak kacau latop mama...








Habis mama punya keyboard protector tu ditariknya. Kerja lain tek de. Tahu nak masuk mulut








Kan dah kantoi...Mengggelabah la tu. Terkejut kena terjah dengan mama









Mana mahu lari bang oiiiii

11 comments:

suamihanyisterizuki said...

DIA NK TOLONG KO HARVEST DOWHH, TAKOT LAYU...HAHAA
APESAL AKU GUNE CAPSLOCK LAK NI...BANTAI JE LA...

IbuDhira said...

comel nye muke gelabah tu..tak lama lg habis la mama dia nye keyboard protector..

~aSFaLiZa~ said...

suamihanyisterizuki : hahhaha...nmpk je ko farmvile aku tu

ko pakai capslock sbb nak buat data entry dow



IbuDhira : bukan tu je yg habis. nnti semua nya pun habis

Anonymous said...

ala mama ni.adam pn nak berkebun gak..adam nak bela gajah la
:)ayah Rayyan Adam

~aSFaLiZa~ said...

ayah rayyan adam : tengok tu mama marah mesti dia nk bela anak bujang dia

Ena said...

Bulat mate dier memandang.hhehehe

~aSFaLiZa~ said...

Ena : bukan saja bulat tapi besar

zteesyahmi said...

yeah!! hero kite. ;)

~aSFaLiZa~ said...

zteesyahmi : hero kita???? hehehhe

LiAnA said...

tgh berkebun rupanya.. patut dia tertarik kikiki

~aSFaLiZa~ said...

LiAnA : nk tolong mama kutip hasil katanya. nak beli villa