LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 23, 2010

Apa Kita Boleh Buat Dengan 800 Hengget


Apa Kita Boleh Buat Dengan 800 Hengget?


  1. Kalau baju sehelai RM10 boleh dapat 800 helai
  2. Beli cincin emas dapat yang besar dan tebal saiz 12
  3. Dapat handphone sony ericsson C903 original bukan AP
  4. Kos tambang minyak dan tol JB-Melaka tiap-tiap minggu selama sebulan. Tu pun lebih tau
  5. Boleh buat tambang minyak siapa-siapa yang nak pergi meminang anak orang
  6. Gaji sebulan siapa-siapa kerja admin
  7. Gaji sebulan operator kilang
  8. Dua bulan harga duit kereta saya
  9. Boleh pergi honeymoon 5 hari 4 malam. Dalam negara je tau
  10. Lain-lain korang tolong tambah kan boleh nak buat apa dengan duit 800  hengget ni???

8 comments:

suamihanyisterizuki said...

Kalau baju sehelai RM10 boleh dapat 800 helai


beb, cube amek kalkulator, bahagi, gune yari ko...ahhaha 80 helai laa.. excited giler dgn 800...semua nak 800...

~aSFaLiZa~ said...

haah kan. salah daaa. tu kalau sehelai rm1

suamihanyisterizuki said...

beb,

800 hengget, aku nak beli barang2 brwarna hijau...xkesah ar ape pon...janji hijau...yeahhh!!!

sape bley bagi 800 tu eh...?

~aSFaLiZa~ said...

ko igt senang nk suka suki dpt 800 hengget tu. hanya org kaya je tau 800 hengget tu buat macam air lalu je

Fielah said...

kalau aku, aku nak beli jam tangan kot! sbb skrg perasaan macam nak jam tangan... tp kalau dpt free2 la 800 tu, kalau duit sendiri... jgn la harappp.... nnt tinggal harapannnn...

~aSFaLiZa~ said...

wow jam tangan harga segitu pun mahal dow. ni mmg org kaya gak ni ko ni fielah

Fielah said...

masalah dia bukan sbb aku org kaya! sbb aku x mampu la nak beli jam harga cenggitu kalau xde duit free2 800 cik puan as oiii... =(

~aSFaLiZa~ said...

wah marah nmpk...kalau aku 800 nk byr hutang. hutang bil ke. hahahaha