LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 24, 2010

Saja Nak Tayang Handphone Baru




Saja je nak buat kenangan ambik gambar pakai hp baru ni kat toilet CICT UTM Pada hal tak de motif apa-apa. Cuma nak ambik kesempatan la test ambik gambar depan cermin. Susah betul nak buat senyum depan mata sendiri.


Tapi nak cerita jugak lah. Kalau daripada bilik projek ni nak ke toilet amatlah jauh. Lebih 20 tapak kalau tapak kecik macam aku la nak pergi. Satu lagi perjalanannya akan melalui kawasan yang macam lorong. Lorong anda bayangkan macam laluan kat asrama yang kiri kanan kita ada bilik. Ha macam ni lah. So bila berjalan mesti akan bertembung dengan orang yang mana dari jauh lagi kita akan tengok dia, dia tengok kita dan kalau kita tak suka orang tu tak boleh nak cilok-cilok tempat lain dah. Nak tak nak kan kalau dah bertembung tu kena lah bersenyuman sesama sendiri tak kira la kenal ke tak kenal ke. 



Eeee tak suka sangat lah situasi ni. Maklum lah, saya ni nak senyum dalam mulut ada emas. Takut terabur. 

2 comments:

nARd eLainY said...

henpon cantekkk cam tuan nye..:)

~aSFaLiZa~ said...

tq tq tq

ni yg suka nk amik gambar byk2 letak kat blog org puji i cantik...