LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 23, 2010

Ni La Keje Dia Sekarang



Rayyan Adam semakin membesar sekarang. Dah tak reti duduk diam. Kerja dia golek-golek ikut suka hati mak bapak dia mak bapak dia tu aku dgn laki aku la tu. Dia kalau dah bergolek tak kira tangan tu nak tersepit ke, kaki nak menendang kat mana ke. 



Rayyan Adam ni dah betul-betul tunjuk dia ni anak jantan ni. Bukan main lasak lagi. Kalau tidur jangan cakap lah. Memang kena kepung dengan bantal banyak-banyak bagi dia tak boleh gerak sangat. Kalau tak kepung mahu dia sampai ke hujung dunia. Suami pun dah tak boleh dah tidur sama-sama kat atas. Dia tidur sorang-sorang kat bawah. Sebabnya Rayyan Adam tidur sorang je pun dah dekat satu katil.



p/s 1 : sampai bila kita tak boleh tidur sama-sama bang?




p/s 2 : gambar memang semua pun bergegar sebab semua adalah aksi lasak

5 comments:

nornazliana said...

aktif la si adam tu cute sgt2..budak nk membesar gitu lahh yer..

~aSFaLiZa~ said...

yup adam nak membesar. bila dia aktif kami suami isteri senang hati

suamihanyisterizuki said...

weh...

explore r hp, boleh buat xgegar r beb

~aSFaLiZa~ said...

sabo2. aku bukan gejet. hahahah. nti ko la tukang explore nya

suamihanyisterizuki said...

hahaa,

aku dah agak, itu jawapan ko...ok next week aku g saner beb...