LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 22, 2010

Sardine With Potato And Tomato

Masih lagi cerita di hari minggu. Kan dah dibagi tahu sebelum ni saya akan menjadi surirumah termalas abad ini. So hanya mampu menghidangkan suami ikan sardin. Tapi ini bukan calang-calang lauk tau. Cuba anda besarkan bijik mata tengok apakah yang ada dalam sardin tersebut. Banyakkan permata yang hilang yang ada. Mutiara pun banyak tau. Tengok betapa rajinnya seorang isteri menambahkan kentang dan tomato dalam hidangan tersebut. Mana ada orang yang rajin seperti saya ni kan????




Maaf kualiti gambar tidak memuaskan kerana pakinson




Ni ialah bertindak sebagai menu tambahan kerana sang suami sangat suka lah makan soon tu. Senang hidup aku masak benda ni je

4 comments:

nARd eLainY said...

sedapnya sayo kobis tu..sy pon suke..huhu

~aSFaLiZa~ said...

goreng pn sodap

cik daisy said...

akak pun suke lar sgt letak kentang, hirisan bwg & cili byk2 dlm sardin! hihihi! dlm sebulan musti masak sardin punye lorr.. tingin2!

~aSFaLiZa~ said...

sardin mmg sedap, murah, senang dan berkesan. huhuhu