LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 8, 2013

Cerewet Pada Barang Yang Murah

Memang ada jenis manusia yang macam ni.


Cerewet pada barang yang murah
Sudah lah nak membeli barang tu dah memang murah dah harganya
Beriya-iya sampai bergaduh nak minta diskaun


Bahagian dia pulak, kalau ada orang berhutang atau meminjam, kelam kabut menagih hak milik dia.
Langsung tak pandai bertolak ansur


Malah bangga menyatakan diri tu sangat pandai menawar harga dengan penjual. Ok fine...


Kalau macam tu, lebih baik awak saja yang menjual 
Saya membeli barang murah yang awak jual
Dengan potongan harga paling minimum


Pendek kata, saya nak  beli barang dengan awak
Dengan harga modal
Awak tak perlu amik kos untung atau kos modal atau kos upah!!!


So, setakat ni je la urusan saya dengan awak
Tiada lagi urusan berkait dengan wang ringgit atau harta benda dengan manusia yang macam ni


Sekian terima kasih 

4 comments:

fazilzura said...

sabo mak yong... istifar bnyk2..

mmg ado je manusia gitu

Anonymous said...

Good article. I certainly love this site. Continue the good
work!

Also visit my web site: get the facts

Anonymous said...

Thanks , I've just been looking for info approximately this subject for a long time and yours is the greatest I've found out till now.
But, what concerning the conclusion? Are you sure about the supply?


Feel free to visit my webpage ... related site

Anonymous said...

Every weekend i used to go to see this site, because
i want enjoyment, as this this web site conations
really nice funny stuff too.

my site :: terrific mini goldendoodle breeders details