LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 5, 2013

Pray For Sabah & Malaysia

Sebagai seorang ibu extra ibu mengandung, saya harap doa saya dimakbulkan Allah. Semoga percerobohan di Lahad Datu, Sabah berakhir dengan aman dan selamatkan lah semua pegawai, orang ramai, orang kampung dll yang berhabisan mempertahankan hak tanah tumpah darah bumi bertuah Malaysia. 
 
Satukan lah rakyat Malaysia. Hentikan la tuduh menuduh, saman menyaman, tulis yang tak sepatutnya. Dengan iringan doa dan Al-Fatihah buat pewira negara yang telah gugur. Semoga keluarga mereka tabah. Air mata saya pun tumpah, apatah lagi mereka....
 
Ye.. Saya hanya manusia biasa yang bisa tersentuh mengenangkan perjuangan wira-wira negara ini....
 
Darah saya memang tiada kaitan dengan darah pahlawan. Darah saya memang tiada kena mengena dengan mereka yang sedang berjuang. Tapi mereka semua sedang berjuang untuk menyelamatkan negara saya yang tercinta.
 
Saya sayang Malaysia...

No comments: