LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oct 24, 2012

Review Aku Terima Nikahnya





Saya adalah typical Melayu yang memang suka tengok cerita Melayu. Itu memang tidak disangkal lagi. Nak-nak lagi kalau cerita tu dilakonkan oleh pasangan pelakon yang mantop.


Masa cerita Tentang Dhia saya memang tak pernah miss 1 episod pun. Masa episod last, memang saya puas hati dapat menangis sepuas-puas hati. Gila sedih. Ni baru drama air mata.


Maka nya saya nak jugak menonton filem Aku Terima Nikahnya


Selama ni kan saya bekerja. So dengar-dengar tiket wayang hari Rabu adalah murah dari hari biasa. Cuba lah nasib. Ok la. 7 hengget. Rayyan Adam tak payah beli. 


Lain kali nak pasang strategi menonton hari Rabu je. Sebab nya tak ramai orang. Dan bila tak ramai orang, Rayyan Adam boleh je duduk free dengan senang hatinya.


Ok lets start dengan review Aku Terima Nikahnya.


OMG!!!! Banyak betul adegan peluk memeluk. Rayyan Adam ni kalau tengok benda-benda cenggini mesti dia terjerit-jerit eeeeeeeeeeeee. Lepas tu dia tutup mata. 


Memang setiap adegan mesra-mesra mesti nak peluk. Rasa nak lempang je hokey.


Part menangis pulak... Geram sebab susah nya air mata saya ni nak keluar. Saya kalau boleh cerita macam ni nak puas-puas menangis. Tapi sampai part Arlisa jumpa Johan dengan Suria and Arlisa minta cerai, ha time ni baru la air mata saya tumpah.


Biasa la. Saya ni kalau bab-bab curang memang sentap. Meroyan kejap nangis.


Part fesyen pulak. Baju and kasut Nora Danish sangat la cantikkkkkkk!!!! Eh semua cantik-cantik la. Memang filem ni main dengan color-color pastel. Hish cantik la. Dengan kain shifonnya. Memang lawa. Tapi terlebih seksi sudeyyyy


Lain-lain tak de. Tu je komen saya. 


Kbai


No comments: