LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sep 24, 2012

Novel-Novel Ahadiat Akashah




Memandangkan novel Ahadiat Akshah telah pun difilem kan lagi. Kali ni nak bagi tahu kat semua orang kampung yang saya ada sebahagian besar novel beliau.


Sangat tak sabar mahu pergi menonton Untuk 3 Hari. Tapi saya kecewa sangant-sangat rupanya novel Untuk 3 Hari tiada dalam simpanan saya. Frustttt!!!


Dan itu lah sahaja novel Ahadiat Akashah yang telah saya miliki sejak saya darjah 6 lagi. So tumbesaran saya di sekolah bergelumang dengan novel-novel beliau. Ye saya sangat suka baca novel-novel di atas secara berulang kali.


Saya memang seorang pembaca novel. Kenapa??? Tak percaya kah???


Kalau saya rajin saya upload lagi novel-novel dari penulis kegemaran saya ye. Saya bias bab penulis novel. Saya hanya akan baca novel dari penulis kegemaran saya sahaja. Once saya baca novel dia sedap sampai rasa macam nak makan, saya akan ulang-ulang baca novel tersebut dan akan cuba dapatkan novel lain dari penulis yang sama tersebut.


Pendek kata, saya ada taste saya sendiri la...Bukan main baca je. 


Hmmm... Jangan tak caya ye, saya boleh baca cerita yang sedih medih ni sampai nangis tau. Tak payah pergi jauh. Novel lagenda Budak Setan tu pun berjaya mengalirkan air mata saya ni.


Oh ye, novel adalah antara harta yang saya paling saya sayang sebagai koleksi peribadi saya. Saya sangat serik dan berdendam terhadap sesiapa yang pinjam novel saya tapi tak pulang.


Ramai ok yang pinjam tapi tak pulang. Tak kira la kawan ke, sedara mara ke.... Serius aku ingat sampai bila-bila korang tak pulang kan novel aku!!!!

11 comments:

Unknown said...

sy x suka baca novel..huhu..kalo bg awl tahun ujung tahun blom tentu abes baca..wakakaka

bestnyer oreo cupcake..rajin sis gode2 resepi cupcake ni..;)

Ztee_Azwanis said...

as.. zte plg suka BUAT SEMUA LELAKI YANG PERNAH KU CINTAI.. as ada tk ? novel tebal, cover color putih. kisah perempuan kabaret, watak di singapore tk silap... perempuan yg selalu kecundang dlm percintaan dan perkahwinan, sedih sesangat citer dia....

Anonymous said...

jual tak nih..hehe..saye tgh carik cite sepasang jeans biru, hoi, horey, joy...dulu ade tp semua da hanyut ngan banjir..sedihhh...

Unknown said...

anon : tak jual. sayang nak jual sbb nak baca lagi. huhu. anway sume yg awak nak sume saya ada.

Anonymous said...

Dear Asfaliza... sya terbaca ur blog.. awak ada x buku Ahadiat Akashah bertajuk OTAK... boleh reupload gambar x... nak pasti kan buku tu memang wujud.

Cube.Box said...

Salam Puan,

Saya teringin nak baca semula novel ahadiat akashah berjudul Hoi!. Minta bolehtak pinjamkan?

if puan tinggal sekitar Klang Valley saya sanggup amik dan hantar semula. If not POSLAJU kos semua saya tanggung.

Unknown said...

Sye anak saudara beliau. Beliau simpan koleksi2 novelnya dirumah saya. Hampir semua novel beliau ada dirumah saya :)

Cube.Box said...

harith,

novel berjudul Hoi! ada tak?

Unknown said...

Boleh sy dapatkan list setiap novel Ahadiat Akashah?
Serius nk tau kewujudan 1 buku ini...
Rap romantika... Please help me dear.

Unknown said...

Boleh pinjam ke

lla said...

Rap Romantika ada?