LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sep 24, 2012

Top Up Barang


Ini la barangan yang perlu di top up sebulan sekali untuk si bujang ke taska....


Selain daripada susu dan pampers, perkara di atas ialah perkara wajib setiap bulan.


Masa mula-mula hantar dia ke taska dulu kan, perkara paling saya sadis bila botol susu dia pun kena conteng dengan marker. Huh!!! Sayang wei botol susu tu teacher dia tulis nama dia pakai marker. Huhuhu...


Tapi sekarang tidak lagi.... Asalkan tak tertukar dengan budak lain punya, nak conteng pun conteng la....


Sebelum hantar ke taska, saya dah tulis siap-siap nama beliau dan di rumah lagi saya dah ingat kan kat dia yang barang ni semua dia punya. Kalau ada kawan pakai jangan bagi. Kalau kawan amik nangis kuat-kuat jangan bagi jugak. Hahahha!!! Gila kejam mak nya ajar macam ni


Oh ye, saya jugak ajar, kalau kawan buli, Rayyan Adam gigit je dia balik. Hahahha... Entah la, saya rasa perlu kot ajar macam ni untuk keselamatan dia. Takut jugak dia kena buli ke apa ke kan...

5 comments:

apek said...

Terrbaeek

nur anis said...

tulis nama siap-siap..kalau tertukar-tukar, lagi naya..hihi

Nens Collection said...

kalo bab gigit2 anak sy mmg terrer..mmg biru habes!

Ogy Nordin said...

Bukan Asfaliza jer ajar anak gitu...JS pon.. dari dia balik ngadu kawan tumbuk perot la sepak kaki la..jadinya mak dia pon jadi la guru karate tak bertauliah..hehhehehe

Anonymous said...

huhu thanks kasik tips.
dah lupe nak tulis nama kat barang2 budak2 ni..