LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aug 15, 2012

Hamper Raya

 
Sana sini orang dah berstatus kemas baju nak balik kampung, susun kuih dalam balang, pasang langsir baru. 
 
 
 
I all tak sempat lagi u allss. Rayyan Adam belum sihat sepenuhnya. Jenuh  mak bapak tidur lewat hari-hari sebab kena mengadap dia. Memang tak sempat nak keluarkan oven lagi. Niat di hati memang nak buat biskut raya barang sejenis dua jenis. Hope sempat la sebelum Ahad ni. Raya pun kat Melaka je. Tak de la nak kecoh sangat nak balik kampung. Pagi raya pun sempat lagi nak sampai kampung suami. Huhuhu...



Ok. Tu la nak update. Dapat hamper raya. Kawan suami bagi. Tak de pulak biskut raya dalam tu. Kalau ada biskut raya, macam dah selamat kan diri tak payah nak biskut raya sendiri kot. Huhuhu. Orang dah bagi dah kira untung...



Ada ke siapa-siapa lagi nak bagi hamper kat kami. Kecil tapak tangan, rumah kami, kami tadahkan. Sila la....Huhuhu

2 comments:

Saya Disini said...

bestnye

AzuraFazil DIN said...

syok dpt hamper .. beso jgk tu


SALAM LEBARAN