LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jul 27, 2012

Untuk Dia








Mula-mula dengar lagu ni kan... Eeeee lagu sape ni. Rasa macam nak lempang je. Pap pap pap. Sedas lempang. 


Untuk dia!!! Untuk dia!!! Untuk dia!!! Untuk dia!!!


Geram kannnnn!!!


Lepas tu suami saya benda yang saya tak suka, dia mula la provok. Bukan main suka lagi dia kalau lagu ni keluar kat radio.


Dia cakap, kan orang Johor yang nyanyi lagu ni. Orang Batu Pahat lagi. Bukan takat satu kampung. Satu sekolah lagi dengan sayang. Ye dulu saya sekolah kat sekolah Najwa Latiff ni. So what? Huhuhu


Sudah nya sekaran ni, si kecik Rayyan Adam pun bukan main suka lagi nyanyi lagu ni sebab bapak dia yang ajar. Siap buat gaya tunjuk-tunjuk macam video clip kat atas tu.


Dan saya dah suka kot lagu ni. Hahahahhaha


Sebab nya lepas tengok video clip ni, macam suka sebab ada Aaron Aziz dengan Nora Elena. Muahahahhahaha!!! Best.


Bila tengok mesti sengeh-sengeh berangan. Boleh?


Untuk dia!!! Untuk dia!!! Untuk dia!!! Untuk dia!!! 

2 comments:

Mama Likha said...

tu yg lagu joe flizzow dgn ila damia tu..... '' untuk muuuu untukk muuuuu untuk muuuuu'' pah ceroh ulang hok sama !!

:D

^*NaNa*^ said...

Samalah kita..untuk dia hey jhey heyyy..muahahah