LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 7, 2012

Besday Incik Suami Yang Ke-31

Masa besday suami yang ke 31 tempoh hari, pada hari kejadian saya adalah membizi disebabkan hari itu juga hari last saya bekerja di Key El.


Maka nya persiapan sambutan hanya tempahan kek dari orang yang sama dengan kek besday saya hari tu iaitu Rini aka x-opismate sedih!!! Nama kek ialah Tiramisu. Sodap den kata. Cayo tak?


Tempahan kek adalah rahsia. Bila namanya rahsia, kek kena la disorokkan. Bila kek disorok di tempat yang tak sepatutnya, semut telah memecah belah kan ramuan sebenar kek tersebut. Mak sentap nak!!!!






Kek Tiramisu nama diberi



Kek bersama aksesori



Ditambah dengan the mask of zorro. Belen masa besday tuan blog hari tu



Ni la besday boy nya. Si boy kecik yang lorat membuat peace



Si boy kecik turut meniup lilin


Ye!!! Potong kek. Makan time!!!



Perasan tak si kecik tu pakai baju yang sama masa sambut besday saya hari tu. Budak ni dah kemaruk pakai baju boboiboy je. Pantang nampak, nak tu je. Kalau kotor pun nak pakai gak. Terpaksa lah sorok-sorok sikit kalau kotor.




Tapi di mana kah saya? Hahahha!!! Tuan blog adalah cekci mekci. Maleh la nak tukar baju. Mak pun ada masa ni. So tiada adegan ciomolot anak beranak pada hari tersebut. Hanya adegan suap menyuap sahaja.



Apa pun happy besday abang!!! Peluk cium dari sayang and Rayyan Adam. We luv so much n much n much!!! Muah muah muah!!! Ganda 23!!!

1 comment:

duniaanita74.blogspot.com said...

happy besday 31

Dengan ucapan

Semoga dikurniakan iman yang sempurna,
akhlak yang terpuji,
pekerti yang mulia,
umur yang bermanafaat,
rezeki yang halal,
ilmu yang berguna,
jodoh yang membahagiakan,
hidup yang dirahmati di dunia dan akhirat.