LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 8, 2012

Simple Cup Cake Decoration

Ampun kan saya penunggu gua. Saya budak baru belajar. Dan saya ada banyak benda lagi mahu belajar. 


Sekarang sedang berjinak-jinak ilmu cup cake pulak. Dan ini order daripada anak saudara suami yang mana lebih tua dari saya. Huhuhuhu.


Simple cup cakes with butter cream yang sedap. 


Harga for 1 pc RM2.50 saiz M . Min order 50 pcs. Harga ni hanya untuk doorgift sahaja.. Berminat? Sila hubungi saya asfaliza 012-7331499. Tapi hanya di sekitar Melaka sahaja


Saya jamin butter cream ni sedap. Tidak terlalu manis. Tidak terlalu pahit. Dan sangat soft je texture nya. Percaya la. Huhuhuhu!!!







Blue theme

2 comments:

azie said...

wahh sudah start...tahniah as

Kella said...

cantik! syabasss.. =)