LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 27, 2012

Kelas Apam Polka Dot

Alhamdulilah menuju selangkah lagi ke arah berenti kerja. Huhuhuhu...


Semoga dengan kehadiran Kak Rina akan membukak lagi pintu rezeki saya.


First dapat call dari Kak Rina macam ye ke tak ni nak ajar dia. Tapi Kak Rina beriya-iya nak belajar buat apam polka dot ni. Ye memang saya ada niat akan-akan datang untuk buat kelas.


Tapi Tuhan tu Maha Kaya. Bila kita terniat je terus dia makbul kan apa yang kita niat kan tu. Alhamdulilah Tuhan aturkan yang baik-baik buat saya dan keluarga.








Kak Rina tak nak gambar dia masuk dalam blog saya. Huhuhu. Dia kata kalau nak letak, letak gambar gelang dia je. Kalau tak dia nak saman saya. Huhuhu. Gurau jek katanya. Ok la kita pun kena lah hormat permintaan orang kan. Kak Rina best and frendly. Fun je ajar Kak Rina masa ni.


Kak Rina kata dia baca blog saya macam garang je saya ni. Wakakaka!!!! Tapi bila jumpa dia kata saya ok je. Eh saya garang ke? Nway, jenis saya dalam blog or luar blog, saya adalah orang yang sama. Garang saya garang bertempat. Kalau tak kena gaya, memang la saya merempan. Tapi kalau biasa-biasa, saya adalah macam yang Kak Rina jumpa.


Seriusly saya pun tak sempat nak snap banyak-banyak gambar sebab saya sibuk bercakap itu ini. Mula-mula je Kak Rina gigil nak mendot dot. 2nd round cantik dah dia buat dot dot tu.


Dulu beiya-iya saya bercita-cita nak jadik cikgu sekolah. Huhuhu. Last-last jadik cikgu dapur gamaknya.


So kalau ada siapa-siapa nak join kelas apam polka dot di Melaka, kalau sudi meh la contact saya. RM50. Barang semua saya sediakan. Datang lenggang kangkung je. Boleh call or sms 012-7331499.

7 comments:

Akak Kembang said...

wah...dah jd cikgu..seronoknya

Unknown said...

Selamat membaking... Seronok baking ni!

Unknown said...

alhamdulillah..semakin b'kembang rezeki...

munna said...

alhamdulillah..naik pangkat dah jadi cikgu ye.... rezeki namanya tu

Cho Zila said...

selamat jadi cikgu gitu... tak kisahler janji cikgukan...

Ztee_Azwanis said...

nk join jugak buleh ??? :P

LYAfrina said...

wah..seronok tgk