LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Feb 15, 2012

Terukir Di Bintang



Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu

Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu


Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba


Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi

Seribu tahun pun akan ku nanti
 

Kan… kamu…

Sayangku
 

Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
 

Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu





First time dengar lagu ni automatik terbayang si kecik ni....
Memang takde yang lain selain dari Rayyan Adam seorang
Mama sanggup sayang bagi satu dunia untuk kamu
Dan yang nyata memang terukir di bintang cinta mama untuk kamu
Hati ini memang bukan milik mama lagi. Segalanya milik Rayyan Adam
Kalau sayang sakit, mama selalu doa biar lah mama yang jadi galang ganti nya
Esok, lusa, tulat dan sampai mati jangan persoalkan cinta mama untuk kamu sayang......
Mama sayang anak mama dunia akhirat. Titik!!!!

4 comments:

Nazz@Purple said...

smoga sikecil ni membesar dan menjadi anak yg menghargai stiap pengorbanan ibunya ;)

Kella said...

rayyan... mama sayang kamu tau.. bila kamu besar nanti jadi anak yang taat pada mama dan papa ya.. =)

asfa.. kita pun minat lagu nih..tuju kat en suami kita je la.. sape lagi kan... =)

munna said...

kak munna suka betul lagu ni..anak kak munna meya pun dah boleh hafal lagu ni

~aSFaLiZa~ said...

nazz : amin...

kella : haah lagu ni sesuai sgt nak bagi kat org yg kita syg kan. tak kisah la sape pun. janji kita syg org tu

munna : wah siap hafal ek