LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Feb 15, 2012

Risau

Mood sekarang tengah bermuram durja teringat anak
Cuba untuk kontrol senyuman di depan semua orang
Anak sakit depan mata pun kita risau yang tak bertepi
Apatah lagi seorang ibu yang duduk jauh macam saya ni


Jangan kata saya tak sayang anak please.....
Jangan cakap, kalau aku apa-apa jadi takut menyesal je
Tolong lah jangan cakap macam tu kat saya


Masing-masing ada kekangan sendiri
Masing-masing ada hal nya sendiri


Please la... Cuti saya dah negatif


Dan tolong la jangan cakap...
Ala berkorban je la demi anak
Nak compare cuti dengan anak apalah sangat


Tolong lah jangan cucuk saya dengan cerita-cerita negatif


Setakat ni, suami kata dia boleh control lagi.
Saya lega dengan apa yang suami beri pengharapan kepada seorang ibu di sini


Dan terima kasih pada yang bagi sokongan terutama pada mereka yang duduk berjauhan dengan suami macam saya. Hanya mereka-mereka yang senasib mudah faham keadaan sebenar....

2 comments:

munna said...

pedulikan apa org kata ...yg ptg suami dan family sana kata okkan... klu dikiutkan kata org mmg boleh sangsi di buatnya

Unknown said...

munna : betul2. penat dgr ckp org