LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jan 11, 2012

Pink+Purple And White+Green

Alhamdulilah rezeki di tahun baru. Rezeki di rumah baru. Ada jugak orang order 200 pcs apam polka dot. Ni keluaran pertama di rumah baru ye. Walau pun penat, letih, cuba jugak untuk menyiapkan tempahan. Syukur...


Oh ye masa ni mak saya stay kat rumah saya tau. Jadi, masa hantar apam ni untuk customer tepaksa bawak mak sekali. So, mak duudk diam-diam dalam kereta. Sebab nya tempat customer tu jauh jugak la dari rumah saya. Kat Tangga Batu nun jauh di sana. Mak ok je...Ye la nak tinggal kan mak sorang-sorang tak ke seriau nama nya tu.


Theme color yang diminta 1 set pink+purple and 1 set white+green. Yang white+green betul-betul menguji kesabaran. Huhuhu. Mana tak nya. Saya guna color green apple. Tak naik le color nya dengang white. So, terpaksa membuat sekali lagi adunan guna color dark green. Mencari la di kedai. Alhamdulilah menjadi.









So, ada sape-sape orang Melaka yang mahu order ini apam? Murah saja. Min order 100 pcs RM25. Kalau sudi sila sms saya kat sini 012-7506472. Penghantaran percuma kalau anda berada di area Melaka Tengah. Tapi kalau sampai Sungai Udang or Jasin or Alor Gajah atau seangkatan dengannya, saya tambah cas RM5 k. Atau pun boleh je buat perjanjian anda mahu pick up di mana.



Filling ada macam-macam. Coklat cip, strawberry, blueberry or kaya. Sedappppp... Yang pasti kanak-kanak sangat suka makanan ini.

7 comments:

Kella said...

Alhamdulillah.. rezeki tu.. syukur.. mari sama sama kita usahakan mencari rezeki melalui perniagaan.. =)

Unknown said...

kella : hehehhe. tu la. ni nk belajar angry bird mcm kella buat. lawa

Unknown said...

ololo..comel2 nye apam polkadot die..terliur plak;)

Unknown said...

nens : hehhe. tq

Ardini Humaira said...

wahhh! apam polkadot! kenannye dni.. dni pun nak niaga juga hajatnya :D

Unknown said...

dni : jual jgn tak jual. happy tau bila hasil nya comel2

Unknown said...

comel2 nyer.... geram...