LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nov 15, 2011

Nak Mengandung Lagi



Kan nak pindah rumah ni, maka merajin la saya mengemas apa yang patut. Dok packing-packing barang baby si bujang tu, perasaan menggedik muncul. Menggedik nak beranak anak kecik u allsss. Ngengada nak guna barang tu semula.


Yang barang baby ni memang dah lama kemas. Cuma nak kemas lagi barang yang baru. Godek-godek lagi barang ni.


Rindu la dengan barut dia. Lampin. Sarung tangan. Stokin. Pendek kata, rindu dengan semua  yang berkenaan dengan newborn baby.


Serius sekarang ni perasaan untuk mengandung lagi membuak-buak. Tapi ye la. Kita hanya merancang. Dan saya dengan suami memang tengah merancang. Tunggu je la waktunya tiba nanti. Insyaallah akan ada juga adik untuk Rayyan Adam.


Setakat ni cuma mampu berangan merancang nama je.

11 comments:

munna said...

BILA TGK BLOGER2 DPT BABY ..MMG TERINGIN TAPI BIARLAH DULU UTK KAK MUNNA ...

~aSFaLiZa~ said...

munna : hehhe. tahu tak pe. tu yg menggedik ni

Mama Likha said...

nak jugak !!

munna said...

pasal melaka wonderland tu..masuk dewasa rm26..anak kak munna x byr sebab bawah 3 kaki...gharga tiket tak masuk makan minum..tapi harga makanan dlm tu kira oklah juga

Kakzakie said...

Berdoa banyak-banyak liz insya-allah kalau Allah nak bagi. Kita kena usaha. Macam kakak Allah kurnia 3 saja. Ada org lagi tak punya langsung... kesiankan...

SiTi said...

nak pindah mana...? ct pun ada plan2 gk dgn en hubby....tp xleh dlm masa terdekat ni...kena awal thun depan...sbb nya da serik bersalin time pose....hahahhah

~aSFaLiZa~ said...

ztee : jom!!!

munna : tq kak

kak zakie : haah kak. mmg skrg tgh berdoa semoga segalanya dipermudahkan

siti : pindah masuk rumah lain kat melaka jugak. wah next year dapat la zikry adek. hehhehe

Much Melo said...

ada baby kat umah mmg seronok. leh release tensen :)

~aSFaLiZa~ said...

much melo : tahu tak pe. tu yg gedik tu

SiTi said...

oooo....apa adik...? ahhahaah kalau ada rezeki ada laa...

~aSFaLiZa~ said...

siti : insyaallah