LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nov 15, 2011

Kemek


Kemek lagi kereta kesayanganku. Tapi!!!! Bukan salah saya ok. Percaya la. Saya adalah pemandu berhemah.


Alkisah nya. Kakak sendiri yang hentam. So? Sanggup ke nak marah akak sendiri yang memang lagi teror bawak kereta.


Adeh!!!! Boleh ke dia  tak ingat saya dah parking kereta belakang kereta dia. Walhal dia tahu. Bukan kes tak perasan. Tapi tak ingat. Dek kerana tak ingat, dengan suka hati nya dia gostan. Bedebuk!!!!


Sudah nya dia tanya kat saya. Marah ke? Marah tak ni? Kang kalau aku marah putus sedara pulak kang. Hahahahha!!!


Ok now kereta saya memang ada kemek-kemek dah. Sebelum ni suami yang buat dia kemek. Nak melintas dalam keadaan banjir, dok kalut, excident sikit.


Ni bertambah kemek. Sudah nya mesti orang ingat saya jenis perempuan yang tak reti bawak kereta.


Hellllooooooo!!!! Saya tak pernah pun calar kan kereta sendiri ok!!!!


Sekali lagi!!!!! Saya nak tegas kan di sini para hadirin sekalian alam. Saya ialah pemandu berhemah. Kereta saya yang kemek-kemek ni bukan salah saya. Tapi orang lain punya salah. Saya pulak yang dapat nama. Ini tidak adil!!!!!!

3 comments:

IbuDhira said...

hahahhahaha..aku percaya ko pemandu berhemah...tp nkwat camne..nama pon kereta ko..ngko le yg kena..huhuhu...haruu

munna said...

setakat ni kak munna baru je sekali terkemekkan kereta ....

~aSFaLiZa~ said...

rini : tahu tak pe. lembu punya susu, sapi dpt nama


munna : lepas ni jgn buat lagi ye kak. ehhhhe