LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oct 28, 2011

Baju Reben-Reben

Cantik tak baju ni puan-puan? Hahahaha. Bergelak sakan dengan opismate tadi kat JJ. Rupa dah macam badut sarkas je


Reben diletaknya kat baju ni. Banyak pulak tu. Mak datuk. Budak darjah 1 pun tak hingin nak pakai kot



Dah la tak cantik. Harga membunuh u allss. Dah dekat 60 hengget!!!




Ni namanya terlebih kreatif.


Eh tapi kalau ada yang memang betul-betul minat design macam ni, saya minta maaf la yek dengan entry  ni.

3 comments:

mzhany said...

ahaha aku rasa dia gantung hange tuh beb, time sidai senang byk bleh sangkut baju tuh

Mak Su said...

lama gaks nak tunggu donload gambar.. tapi eh! cantik jugak baju ni!

gee ryder said...

gelila baju camni...
baju camni patut harga 25 jer hehehe