LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sep 21, 2011

Pomen Walker Pulak




Ok sayang. Mama and ayah tahu, anak mama ni sikit hari lagi nak masuk 2 tahun kan. Mama and ayah tahu sangat-sangat apa yang anak mama ni minat. Tak sah kalau benda yang beroda menjadi hobi. Bukan ke dah ada superbike, kuda. Pastu walker ni anak mama nak pomen jugak. Dah tu kalau jumpa beg troli yang mama lupa simpan pun anak mama cari tayar dia nak pomen jugak kan. Ok la. Mama faham. Anak mama ni boy. Mana main pondok-pondok ke, kawen-kawen ke. Apa barang??? Ye tak. Bagus.... Jangan dah besar jadi mat rempit tau. Ayah pulak doa, dah besar Rayyan Adam beli 2 superbike. 1 untuk Rayyan Adam, 1 untuk ayah. Boleh ride sama-sama. Pandai eh. Nak pakat 2 orang. Habis mama macam mana? Tinggal? Tak aci tau!!!



2 comments:

mzhany said...

mama mintak jaguar ahahha

~aSFaLiZa~ said...

hany : haah kan. mintak jaguar sedap gak