LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sep 6, 2011

Berbuka Puasa Free Kat Hotel Mana Entah

Kita patah balik kisah Ramadhan yang lepas. Selagi boleh cerita, kita cerita ye puan-puan. 


Vendor department suami kasik belanja itu department berbuka puasa kat hotel mana entah. Tapi kat Melaka la. Yang penting halal.


So, membawak la semua anak bini sekalian alam. Alhamdulilah. Dapat jugak bini-bini ni merasa makan free.


Jadi seperti biasa, saya adalah mencuri gambar-gambar ni semua ni fb suami ku. Fb dia fb saya. Fb saya, fb saya. Tak gitu puan-puan?


Punyalah hazab nak suruh anak-anak kecik ni duduk diam-diam orang nak amik gambau. Cer teka saya yang mana?



Beberapa orang isteri yang ada anak kecik memuji budak kecik ni sangat la sopan malam tu. Dengar cakap mak nya suruh duduk diam-diam. Bagusssss



Sekali lagi gambar yang menunjuk kan aksi kanak-kanak yang sukar dikawal



Bukan setakat pandai duduk diam. Bergaya depan kamera pun pandai. Mak nya dah ajar. Nampak kamera mahal je kena senyummmm



Punya lah pemalas laki aku nk mencukur. Nak tunggu raya katanya. Semak aku tengok. Rambut anak nya pun dah panjang semacam



Dan dengan tak malu nya, saya cakap kat suami, bang suruh la kawan abang tu amik gambar family kita. Kamera mahal tu. Jakun okey




p/s : tq yek pada tuan punya kamera. saya letak gambar family saya jek. huhuhuu. kira halal la yek

4 comments:

fazilzura said...

meriah nyeeee....

~aSFaLiZa~ said...

zura : mahu tak meriah

mzhany said...

aku nmpak wedgers ko jer ahahaaa

~aSFaLiZa~ said...

hany : hahahhaa. kasut raya tu