LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aug 3, 2011

Safee Sali Dan Rakan Macam Monyet

Pagi tadi dengar berita kat Hot FM. Marah wei!!!! Saya sebagai rakyat Malaysia sangat marah dengan isteri salah seorang pemain Singapura yang menggelarkan Safee Sali dan seorang rakannya macam monyet semasa perlawanan antara Malaysia dan Singapura tempoh hari.




Safee suruh isteri pemain tu minta maaf. Saya tak ingat sape nama isteri pemain tu. Tapi yang saya dengar nama nya ialah Melayu. Kalau dah Melayu maknanya Islam kan. So, tergamak nak gelar kan orang macam tu???




Korang dah menang boleh la nak cakap macam tu. Dah menang dah la. Ye memang kitorg kecewa. Tapi akuu sikit pun tak marah kat player Harimau Malaya tu tau. Tapi aku marah kau cakap rakyat Malaysia sama dengan haiwan.



Serius aku marah!!!

7 comments:

Norhafiza said...

a ah..kakNo ade dengar gak berita nim..

mzhany said...

ni mesti gmbr safee dgn sorang lagi tgh lompat nk tendang bola kot. aku tk dgr hot td, tapi mmg siot laa. ko melayu duduk singapore nak kutuk se bangsa dgn ko kan, siot r.

Lady D'yot said...

nick dia kat twitter hidayah17 klu tak silap..dia memang patut minta maaf. suke2 je nak mengata orang

Mama Likha said...

takpe kalah bergaya drp menang tp bagaikan bapookkk yang menunggu strecther dtg kutip tengah pdg.. byk drama !

~aSFaLiZa~ said...

kakNo : mmg dh kecoh pun kak berita pasal ni


hany : apa la nk jadi org melayu sesama Islam ni


nadia : ok akak dh tgk. tapi dia mcm dh ttp je akaun tu


ztee : mmg byk drama je kan. geram wei

Anonymous said...

Tak apa. Hari ni hari dia kata pada orang yang tak kena mengena dengan dia. Kenal dia pun tidak. Kata kat orang senang. Ingat kita tu pun baru kahwin. Nanti anak kita tu tak tau la nak jadi apa pulak nanti. Ingat-ingat la sikit.

~aSFaLiZa~ said...

anon : tq sbb bagi peringatan sesama kita ye