LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jul 25, 2011

Malaysia Aummmmmm

Malaysia Aum
Malaysia Aum
Malaysia Aum
Aum Aum Aum !!!!




Ketika menonton adalah semasa berbuka menggantikan puasa tahun lepas. Emosi ok tengah-tengah makan tu. Apa pun saya adalah rakyat Malaysia yang bangga dengan team Malaysia. Walau apa pun yang terjadi selepas ini saya tetap dengan pendirian saya yang saya sokong 100% pemain Malaysia.




Aksi saya ketika perlawanan berlangsung ialah



  • Tangan dan kaki saya sejuk. Exited ok
  • Dada saya berdebar-debar. Serius. Jugak sebab exited
  • Setiap masa saya menjerit. Tindakan ini membuatkan Rayyan Adam ketakutan sebab mendengar jeritan saya. Kesian kat budak tu. Dah la dia pun suka tengok bola. Tapi jadi takut tengok mama dia dah naik hantu. Dok peluk nenek je. Takut hantu terjah dia. Hahahahha





Untuk akan datang, saya tak halang anak saya untuk menjadi pemain bola sepak kebangsaan. Hahaha kau. Tiba-tiba nak anak jadi pemain bola sepak ye. Eh betul la. Daripada dia buat benda yang tak senonoh. Tak pandai pun tak pe. Janji kalau main bola tu, sekurang-kurang nya dia ada gak bakti untuk negara.



Ok. GO Malaysia GO!!!!

2 comments:

fazilzura said...

wah besh kan tgk msia lawan aritu ...

~aSFaLiZa~ said...

zura : tahu tak pe