LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 13, 2011

Minah

Kan dah kata bujang sorang ni dah besar makin bijak akal dia. Ni jumpa tudung mama, minta tolong ayah pakai kan kat kepala dia. Maknanya dia tahu tudung letaknya kat kepala. Kalau dah selalu tengok mama dengan nenek pakai, mestilah dia tahu kan.



Beriya senyum bila kita nak snap gambar dia. Bila pakai macam ni, nenek panggil dia MINAH. Hehehe. Awak tu ada beberd tau. Ingat sikit ye.

8 comments:

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

hahaahaha

~aSFaLiZa~ said...

nadia : hahahha jugak

Lady D'yot said...

ayu nyer...hehe

~aSFaLiZa~ said...

lady dyot : auwww...

fazilzura said...

alahai tomei nye dak n i

~aSFaLiZa~ said...

zura : huhuhu. tq

gee ryder said...

comella rayyan...dah mcm gegirl hehe

~aSFaLiZa~ said...

gee : hahhahahha. mmg kalau pakai kan baju pmpn sebijik muka pmpn kak oi. huhuhu