LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 13, 2011

Tidur Tutup Muka

Satu lagi perangai si kecik ni yang sebijik sebotol ikut mama, tidur mesti nak tutup muka. Wajib ok. Kalau saya, tak kira tutup muka dengan apa, janji tutup. Saya, kalau dapat selimut pun tak pe buat tutup muka. Tapi budak kecik ni, ELI yang buat dia lalok




Masa amik gambar ni, suami tengah dok tepuk anak dia kasi lagi lena. Tapi nampak jari suami macam buat peace. Huhuh. Tapi tidur tang gelap pun satu hal. Si kecik ni memang nak tidur gelap-gelap macam ayah dia. Kalau terang tak lena sangat. Tu yang dia automatik pandai tidur tutup muka.




Serius gambar ni macam kes dera kan. Huhuhu. Jangan ada pulak orang curik gambar ni buat entry penderaan kanak-kanak dah la. Aku saman kang

8 comments:

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

still tido menonggeng lg x?hehe

~aSFaLiZa~ said...

nadia : of coz la

fazilzura said...

heheh cute jek ..
cm akil now kene peluk selimut, siap dh ado 1 tuk dia 1 tuk ibu dia

~aSFaLiZa~ said...

zura : akil dah besar tak mo peluk ibu dia. huhuhu. baik peluk selimut dia kata

Norhafiza said...

anak sedara No skang dah berlaki dah tp stil tido tutup mata ngan apa2..tabiat takleh buang sejak kecil hihi..

~aSFaLiZa~ said...

no : sama la dgn As kak. huhuhu. dah berlaki pun nk tido tutup muka

adna^madhiha^ said...

mcm madhiha la kalau nak tdo mest kena tutup muka dgn kain..comelnya dia dgn si elinya

~aSFaLiZa~ said...

ana : habis lah madhiha mcm abg adam. huhuhu