LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 15, 2011

60


Untuk rekod 15 Jun 2011 berat badan saya bersamaan 60kg. 

60 kg adalah berat badan saya ketika mengandungkan Rayyan Adam 40 minggu.

Selepas sebulan saya bersalin berat badan saya ialah 48kg.

Semuanya salah ubat perancang yang saya amik. Saya sedih berkeadaan begini.

Selera saya umpama sedang membela hantu gamaknya.

Saya takut.... 

Hahahaha!!!! Walawei. Dah gemuk dah wei aku ni. Hmmm.. Bila nak start diet ni. 

Ok tak pe. Puasa tak lama lagi. Harap-harap puasa sebulan ni saya berjaya menurunkan sebanyak 10kg. Hahahaha!!! Gelak lagi.

11 comments:

pena rozie said...

Amboi banyaknyer sampai 10 kg....

Lady D'yot said...

tak nmpak gemuk pon..ok je.

fazilzura said...

xnmpak gemuk pung..

tinggi bape?

~aSFaLiZa~ said...

rozie : hehehhe. target mmg la kena byk

nadia : semua org pun kata tak nampak

zura : tgi 152 kot. pendek je. huhuhu

Mamamya said...

lbh kurang la tinggi kita... :D tgh makan pil jugak nih,t'nnti2 berapa berat bulan depan...naik kah...atau turun kah??????

~aSFaLiZa~ said...

mamamya : kalau diet msti la turun. huhu. kena kental ni kan

Ardini Humaira said...

nak diet berjemaah nan akak. jum2 :D

~aSFaLiZa~ said...

dini : huhhu. berjemaah ye. mari!!!

munna said...

kak munna baru je timbang tadi ..masa bawa yasmin monthly checkup... berat sama mantain masa beru lepas bersalin kan yasmin...83kg... bilalah dpt berat mcm anak dara dulu

munna said...

kak munna baru je timbang tadi ..masa bawa yasmin monthly checkup... berat sama mantain masa beru lepas bersalin kan yasmin...83kg... bilalah dpt berat mcm anak dara dulu

~aSFaLiZa~ said...

munna : nak berdiet pun pk byk kali kan kak kan.