LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 15, 2011

Bagaimana Scott's Membantu Anda


Tajuk bukan main ikut dialog kat iklan.


Ok tukar.


Bagaimana scott's membantu saya?


Banyak....


Serius. Apasalah tak dari awal lagi Rayyan Adam mencecah umur setahun saya tak bagi dia. Ni baru je beberapa bulan lepas saya try.


Takjub. Kadar kekurangan demam dan selsema terhadap Rayyan Adam mula berkurang.


Scott's benar-benar membantu saya.


Saya bagi anak saya perisa oren. Dan saya beli botol yang kecik setiap kali.  Harga baru je RM6++. Motif? Supaya cepat habis. Sedap sikit mata memandang.


Buat masa sekarang, memadai saya kasi 1 sudu besar sekali setiap hari.


Dan yang paling menggembirakan, Rayyan Adam suka sangat dengan Scott's. Alhamdulilah



7 comments:

Izan Ishak said...

terbukti bagus scott's ni. anak2 izan buat masa ni makan champs M sebab kurang selera makan~

~aSFaLiZa~ said...

izan : kan... budak2 ni kena jugak amik makanan tambahan utk kesihatan diorg

zaidah said...

memang sedap scott's nie sebab banyak perasakan...

~aSFaLiZa~ said...

zaidah : betul. budak2 pun suka

Ardini Humaira said...

dni pernah beli yang kaler putih zaman kecik2 dulu. tak dapat nak nelan hehe

~aSFaLiZa~ said...

dini : mmg tak sdp pun. huhuhu

Nazz@Purple said...

nazz kecik2 dulu memang amik ni..alhamdulillah jarang la demam..