LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 20, 2011

Saka Dan Sakit Usus

Siapa tengok Mentera Anjasmoro semalam. Memang kita dah tahu kan pasal si Ramona tu nak bagi saka dia kat Sabrina kan. Then malam tadi punya episod, si Zahid masuk hospital. Doktor kesan usus dia dah rosak.





Bila saya amati cerita tu semalam, saya tiba-tiba teringat kan seseorang yang amat dekat dengan saya. Macam sama kejadiannya. Sakit yang tak tahu kenapa. Tengok-tengok usus rosak. Dan dari segi perubatan, dikatakan ada kanser usus.




Dah meninggal pun orang nya. Oh ye. Entri ni bukan lah tujuan nak menuduh atau memfitnah. Berdosa kan. Harap dia tenang di sana. Al-Fatihah buat arwah

2 comments:

fazilzura said...

emm mmg ada kes gitu psl benda tu dh lama dlm bdn , cz zr dulu gastrik teruk, penah berubat .. pehtu alhamdulillah dh kurg gastrik, time tu bf mmg ramai.. but cm x serasi, kebetulan kenal huby (yg ada keturunan darjat tinggi) ..lepas kwin & ada anak , gastrik pun xdak dh ..

tp jgn pk2 sgt takut syirik plak.. sume nye dugaan dr NYA

~aSFaLiZa~ said...

zura : huhuhuhu... mmg kalau blh tak nk pk sbb takut syirik. huhuhu. tapi benda mcm ni mmg wujud kan. cuma kita je yg tak tahu