LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 20, 2011

Sabar Ya Nur Kasih


Sekarang tengah cuba menyabarkan diri daripada membaca apa-apa review pun daripada sesiapa yang dah tengok Nur Kasih The Movie.




Malam ni nak cuba nasib kalau ada tiket midnite. Lepas tu dek kerana belum gaji, nak bagi tahu suami duit tu saya pinjam dari mak. Ok kan tipu sunat.




Hati sekarang memang tengah menggelitik nak tengok. Berdebar-debar siot. Mahu tak berdebar. Nak menangis secara pukal ni. Mesti puas hati dapat nangis sambil hentak-hentak kaki.




Sejak drama Nur Kasih ni ditayangkan, saya tak pernah termiss 1 episod pun. Semuanya tak pernah ditengok secara ulangan. Semuanya live dari TV3. 




Masa tu tengah mengandung. Dan-dan orang kata aku letak nama anak Adam sebab terpengaruh tengok cerita Nur Kasih.




So, kita tunggu la pulak review dari ~aSFaLiZa~. Nanti kan ye. Nurrrrr...Ya Nurrrr Kasihhhhh. Baca secara versi nyanyian ye.

2 comments:

mzhany said...

ahaha, aku dh baca sikit tapi persetan review org tu, sbb dia kata...eh aku dh cite kt ko kan....ahahah mane leh letak sini jap g org tahu laa....

aku bukan la peminat fanatik yg gile2 la, tp aku akan tgk jugak huhu...

kata kaki cetira melayu, sokong la weh ;)

~aSFaLiZa~ said...

hany : ye persetan kan sume tu. mari kita sokong cite melayu